حمل محموله ترافیکی

حمل محموله های ترافیکی

حمل محموله های ترافیکی تخصص ما حمل محموله های ترافیکی سنگین و فوق سنگین به تمامی نقاط کشور

حمل محموله های ترافیکی

حمل محموله ترافیکی

تخصص ما حمل محموله های ترافیکی سنگین و فوق سنگین به تمامی نقاط کشور می باشد و پایانه ما در حیطه حمل محموله ترافیکی سنگین و فوق سنگین جزو برترین و بهترین شرکت های حمل و نقل می باشد.

حمل محموله ترافیکی خود را به شهرستان های ایران از جنوبی ترین و شمالی ترین شهرستان را با ما تجربه کنید.

باربری پازوکی نیم قرن تجربه باربری سنگین و فوق سنگین دارد به همین دلیل حمل کالاهای ترافیکی و بارهای ترافیکی برای ما بسیار ساده می باشد.

چرا که پایانه ما در حیطه باربری بارهای ترافیکی تجربه و تخصص کافی و لازم را دارد و باربری پازوکی یک باربری توانمند در حمل کالای سنگین و فوق سنگین می باشد.

به منظور استعلام قیمت حمل بار ترافیکی سنگین و فوق سنگین خود و همچنین به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید.

.

.

2500 183 0912

11 06 566 0919

34 59 29 55 – 021

35 59 29 55 – 021

 

.

 

 

حمل محموله ترافیکی

حمل محموله های ترافیکی

حمل محموله های ترافیکی به بندرعباس ، قشم ، کردستان ، اهواز ، آبادان ، کرمان و … را با ما تجربه کنید.

چرا که حمل بارهای ترافیکی تخصص و تبحر خاص و ویژه مخصوص به خود را می خواهد ، که باربری پازوکی تمامی تبحر و مهارت لازم در این خصوص را دارد.

حمل محموله های سنگین و فوق سنگین را در نهایت دقت و سرعت با پایانه ما تجربه نماید ، گروه حمل و نقل پازوکی حتی در مواقعی به منظور حمل بارهای ترافیکی در کنار جاده کنونی ، جاده ویژه می زنند.

ما و تیم حمل و نقل پازوکی با استفاده از رعایت تمام قوانین ترافیکی بارهای سنگین و فوق سنگین را به شهرستان حمل می نمایند.

همان گونه که گفته شد سابقه و قدمت باربری ما به 50 سال می رسد ، به دلیل تجربه 50 ساله ما ، ما تبحر مورد نیاز در باربری سنگین و فوق سنگین را به طور کامل کسب کرده ایم.

ماشین حمل محموله ترافیکی

ماشین حمل محموله ترافیکی

همان گونه که می دانید ماشین حمل محموله ترافیکی باید ماشین های خاص و ویژه باشد که پایانه باربری ما به انواع ماشین حمل محموله ترافیکی مجهز می باشد.

از جمله این ماشین های بوژی کش و کمرشکن می باشد ، که پایانه باربری ما به انواع بوژی کش و کمرشکن مجهز می باشد.

هیچ محدودیتی در حمل و باربری محموله های سنگین و فوق سنگین از جانب ما وجود ندارد ، هر باری با هر حجمی و ابعادی که باشد می توانید برای باربری آن بر روی ما حساب کنید.

باربری پازوکی یک تیم قدرتمند و بسیار توانا را گرد هم آورده است که تحت مدیریت بسیار توانا و ماهر شیرازی تبار تمامی بار ها براساس زمان بندی و برنامه ریزی مورد نظر حمل می گردد.

تمامی بارهای انجام شده در بابری پازوکی همراه با بیمه نامه کامل آسیا و همچنین با صدور بارنامه دولتی صورت می پذیرد.

هزینه حمل محموله ترافیکی

هزینه حمل محموله ترافیکی

 

هزینه حمل محموله ترافیکی به فاکتور های بسیار بستگی دارد و به همین دلیل قیمت و کرایه مشخصی نمی توان در سایت درج کرد.

از جمله عواملی که در قیمت باربری سنگین و فوق سنگین دخیل است می توان به مبدا و مقصد ، نوع و حجم بار اشاره کنیم.

هر چقدر که بار ترافیکی سنگین تر و دارای ابعاد بزرگتری باشد و همچنین هر چقدر که مبدا و مقصد فاصله بیشتری داشته باشد در نتیجه قیمت و هزینه نهایی حمل محموله ترافیکی نیز بیشتر خواهد بود.

نکته بسیار مهمی که در حیطه باربری سنگین و فوق سنگین مطرح است این است که هر باربری نمی تواند بارها و محموله های ترافیکی را حمل نماید.

چرا که حمل و بارگیری محموله های ترافیکی سنگین و فوق سنگین به تخصص ، دانش و مهارت و همچنین ماشین های ویژه باربری و کشنده های قوی احتیاج دارد.

مثلا اگر شما با یک باربری کوچک تماس گرفته باشید که حیطه این باربری ، باربری اثاث منزل و باربری سبک باشد ، این باربری نه دانش و نه مهارت این کار را دارد.

ولی باربری پازوکی در حیطه باربری محموله های ترافیکی سابقه دیرینه داشته و دارد ، با تجربه و تخصص کافی هر گونه باری را که دیگر شرکت ها قادر به باربری آنها نباشد حمل می نماید.

کرایه کمرشکن

کرایه کمرشکن

کرایه کمرشکن

نرخ کرایه کمرشکن به عوامل بسیاری بستگی دارد و به هیچ عنوان نمی شود کرایه کمرشکن ثابتی را در سایت درج کرد.

به همین دلیل قیمت و نرخ کرایه کمرشکن و بوژی در سایت به هیچ عنوان ثبت نشده است و شما عزیزان با تماس با کارشناس حمل و نقل پازوکی می توانید مشاوره تخصص و مورد نیاز در این خصوص را بگیرید و بعد از صحبت با کارشناس مربوطه قیمت و هزینه بابری سنگین و فوق سنگین را بداند.

 

شایان ذکر است که کلیه هزینه ها و نرخ کرایه های بوژی کش و کمرشکن ما بنا بر نرخ و کرایه اتحادیه باربری ها می باشد.

همچنین باربری پازوکی با احداث نمایندگی های متعدد در سراسر نقاط کشور سعی می کند که عالی ترین خدمات باربری را در منطقه به شما عزیزان ارائه دهد.

باربری پارسیان و شیرازی ترابری دو نماینده ما در حیطه باربری سنگین و فوق سنگین می باشد که به دو دهه تجربه جزو برترین باربری های موجود در کشور می باشد.

شماره باربری سنگین و فوق سنگین

حمل محموله های ترافیکی

 

با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید و مشاوره تخصصی در خصوص حمل بار های ترافیکی بدست آورید و با مقایسه قیمت و همچنین سابقه باربری های دیگر باربری مورد نظر خود را به منظور حمل محموله های سنگین و فوق سنگین انتخاب کنید.

به صورت 24 ساعته و شبانه روزی می توانید با باربری پازوکی تماس بگیرید و عالی ترین خدمات باربری در ایران را از ما بخواهید…

ما با رعایت تمامی قوانین حمل بارهای ترافیکی و با هماهنگی های لازم و همچنین همراه با اسکورت محموله ترافیکی شما را در ایمن ترین سطح حمل می کنیم.

باربری پازوکی به همت و تلاش بسیار هموراه سعی می کند که بهترین خدمات باربری را به شما مشتریان گرامی ارائه دهد.

.

2500 183 0912

11 06 566 0919

34 59 29 55 – 021

35 59 29 55 – 021

.

 

حمل محموله های ترافیکی

 

ماشین حمل محموله ترافیکی

 

 هزینه حمل محموله ترافیکی

 

ارسال دیدگاه