باربری به عراق

باربری به عراق

باربری به عراق شرکت حمل و نقل پازوکی خدمات باربری به عراق را به صورت تخصصی و قیمت

باربری به عراق

شرکت حمل و نقل پازوکی خدمات باربری به عراق را به صورت تخصصی و قیمت مناسب در اختیار تجار و صاحبان بار قرار می دهد و باربری به عراق با انواع تریلر جدید و مدرن در انواع مختلف را با پایانه توانمند و مجهز و مدرن ما تجربه نماید. صفر تا صد امور خود را در نهایت اطمینان خاطر به تیم متخصص ما بسپارید.

شایان ذکر است که حیطه فعالیت باربری و حمل و نقل انواع کالا و محموله تجاری ما شامل تمامی کشور های آسیای میانه (قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان و ازبکستان) و همچنین کشورهای همسایه ایران نظیر عراق، ترکیه، افغانستان، پاکستان،امارات، کویت و … است.

جهت بررسی بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص باربری به ازبکستان ، شرکت حمل و نقل بین المللی ازبکستان می توانید وارد لینک های درج شده شوید و در زمینه باربری در این کشور اطلاعات لازم را بدست آورید. همچنین می توانید به منظور مشاوره تخصصی در زمینه باربری بین المللی در عراق با کارشناسان واحد ترابری ما در تماس باشید.

شایان ذکر است که به علت گستردگی فعالیت باربری ما در تمامی کشور های همسایه و آسیای میانه همه روزه با تلاش پیوسته نمایندگی های مختلفی را دایر می کنیم که بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن عالی ترین خدمات باربری در منطقه را به شما تجار و صاحبان بار ارائه نمایم. همچنین از جمله نمایندگان باربری ما می شود به باربری پارسیان ، شیرازی ترابری و … اشاره نمایم.

.

باربری به عراق

باربری به عراق

.

شماره باربری به عراق

شماره تلفن و شماره تماس باربری به عراق شامل شماره های زیر است که شما تجار و صاحبان بار گرامی می توانید جهت ارتباط و استعلام قیمت باربری مورد نظر خود طی روزها و ساعات اداری با شماره تماس های زیر در ارتباط باشید و بعد از ارتباط با کارشناسان زبده ما بهترین انتخاب در مورد باربری بین المللی خود را بگیرید و کار را به کاردان بسپارید و بهترین نتیجه را انتخاب درست خود بگیرید.

شماره تلفن نخست مربوط به مدیر شرکت حمل و نقل ما، یعنی آقای تیمور شیرازی تبار است و دو شماره دیگر مربوط به دفتر مرکزی پایانه باربری ما می باشد. که کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما تجار و صاحبان بار که قصد دارید باربری ترانزیتی و باربری بین المللی انجام دهید می باشد.

.

مدیر ترابری :     00 25 183 0912

دفتر مرکزی:   34 59 29 55 – 021

دفتر مرکزی:   35 59 29 55 – 021

 

شماره باربری به عراق

شماره باربری عراق

.

باربری در عراق

باربری در عراق ( تمامی مناطق و شهرهای کردنشین و عرب نشین) را از شرکت حمل و نقل ما بخواهید و می توانید صفر تا صد امور حمل و نقل و ارسال بار به عراق را به تیم حمل و نقل ما سپرده و ما براساس تخصص و دانش و برنامه ریزی دقیق و درست سعی می کنیم که عالی ترین تجربه باربری بین المللی عراق را برای شما فراهم آوریم.

عراق یکی از کشورهای همسایه ایران می‌باشد و کشور بزرگترین وارد کننده محصول‌های کشور ما نیز هست. همه روزه میزان بسیار زیادی از انواع محصولات غذایی، صنعتی، پالایشگاهی و غیره به کشور عراق وارد می‌شود و ارسال بار به عراق اصولاً به شکل جاده‌ای و با انواع تریلر انجام می‌گردد.

 

نقاط مرزی و گمرکات ایران و عراق شامل پایان‌های مرز مهران، مرز تمرچین، مرز باشماق، مرز چذابه، مرز سیران بند، مرز پرویز خان، مرز سردشت، مرز سومار و خسروی می‌باشد. این گمرک‌ها بیشترین حجم مبادلات تجاری بین ایران و عراق را انجام می‌دهند.

 

کشور عراق از دو بخش کردنشین و عرب نشین تشکیل می‌گردد. بخش کردن نشین از جمعیت بیشتری برخوردار بوده و شامل شهرهایی مثل بغداد، کربلا، نجف، بصره، سامر، عماره، نصریه در بخش عرب نشین عراق واقع شده‌اند.

 

پایان حمل و نقل پازوکی در سراسر نقاط کردنشین و عرب نشین و تمامی شهرهای ذکر شده فعالیت باربری انجام می‌دهد و جهت حمل باربری به کربلا، باربری به نجف، باربری به عراق ، باربری به سامرا، باربری به اربیل ، باربری به موصل، باربری به سلیمانیه و … است. می‌توانید با کارشناسان باربری ما در تماس باشید و عالی‌ترین و بهترین خدمات باربری در سراسر ایران را از شرکت حمل و نقل ما بخواهید.

باربری در عراق

باربری در عراق

اعلام بار ترانزیت عراق

اعلام بار پازوکی همه روزه آماده ارائه خدمات باربری در تمامی مناطق عراق و باربری ترانزیتی در عراق است و می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به اعلام بار ترانزیت عراق ما مراجعه نمایید و از خدمات باربری تخصصی و ارزان قیمت ما نهایت بهره را ببرید و اگر جزو مشتریان ثابت پایانه باربری ما شوید که در صورت همکاری مداوم از این تخفیف‌ها بهره‌مند خواهید شد.

پایانه باربری ما همانگونه که گفتیم به انواع کشنده سنگین و فوق سنگین انواع تریلی انواع کامیون و … مجهز است و از این رو می‌تواند هر نوع باری با هر حجم و ابعادی را به سراسر نقاط عراق حمل نمایم و هیچگونه محدودیتی در زمینه باربری از جانب ما وجود نداشته و ندارد.

در نتیجه شما عزیزان در هر شهر و شهرستانی از ایران که هستید، می‌توانید جهت باربری به عراق با کارشناسان پایانه حمل و نقل ما در تماس باشید و بعد از مشاوره در این زمینه تصمیمات لازم در این حیطه را بگیرید.

اعلام بار پازوکی سعی نموده است که همواره به صورت تخصصی و با مهارت بسیار خود که در طی سالیان سال تجربه به دست آمده است، را در زمینه باربری برای شما اعمال می کنیم و با مهارت دانش یک باربری ایمن سریع توانمند را برای شما فراهم آوریم.

که شما تجار و صاحبان بار بدون داشتن هیچ دل مشغولی بتوانید بار خود را به ما بسپارید جهت کسب اطلاعات بیشتر مشاوره تخصصی در این زمینه می‌توانید با شرکت حمل و نقل ما در تماس باشید.

اعلام بار ترانزیت عراق

اعلام بار ترانزیت عراق

ارسال بار به عراق

مراحل ارسال بار به عراق و باربری به عراق شامل مراحل زیر است، که در بخش زیر هر یک را بیان می‌کنیم:

1- قدم اول تماس با کارشناسان پایانه حمل و نقل ما

2- اعلام محل بارگیری و مشاوره با صاحبان بار

3- انجام دادن اسناد مورد نیاز جهت بازرسی و اسناد تجاری کالاهای صادراتی و وارداتی

4- انجام دادن عملیات تخلیه و بارگیری

5-انجام دادن مراحل خروجی بار

6-انجام دادن کارهای گمرکی وارداتی و ترانزیتی در عراق

7-گرفتن گواهی مبدا و تایید شده سفارت از این کشور عراق

8- تکمیل نمودن اعتبارات اسنادی در کشور عراق

9- حمل بار به سمت مقصد

10-تخلیه بار در مقصد مورد نظر و در کشور عراق

 

باربری از کشور ما به کشور عراق با انواع تریلی‌های چادری، کفی، یخچالی، سوختی و غیره انجام می‌شود. که پایانه مدرن و مجهز ما به انواع این ماشین‌ها و خودروهای باربری و کشنده‌های سنگین و فوق سنگین مجهز است. از این رو می‌توانید بار خود را جهت باربری در نقاط مرزی به ما بسپارید، ما متخصص باربری از گمرک‌ها و نقاط مرزی و باربری بین‌المللی در عراق می‌باشیم.

.
.

ارسال بار به عراق

ارسال بار به عراق

باربری عراق

بیشترین مسیرهای ارسال بار به عراق و باربری به عراق مسیر جاده‌ای و البته مسیر هوایی هم برای بارهای کوچک مورد استفاده قرار می‌گیرد. که تخصص پایانه حمل و نقل ما نمی‌باشد و ما متخصص حمل بار ترانزیتی جاده‌ای به عراق هستیم.

همچنین باید بیان کنیم تجربه بیش از نیم قرن خود در زمینه امور باربری سابقه بسیار زیاد در زمینه حمل جاده‌ای داریم و به تمام‌های مسیرهای اصلی و فرعی در زمینه باربری به عراق واقف هستیم. می‌توانید کلیه امور مربوط به حمل بار ترانزیتی به عراق را با قیمت مناسب به تیم حمل و نقل ما سپرده و بهترین قیمت باربری را از ما بخواهید.

صفر تا صد امور حمل و نقل خود را می‌توانید به شرکت حمل و نقل ما سپرده و در بهترین سطح کالا و محموله‌های تجاری صنعتی غذایی تولیدی و غیره خود را از ما تحویل بگیرید.

توجه داشته باشید که هیچ گونه محدودیتی در زمینه ارائه خدمات باربری از جانب ما وجود نداشته و ندارد و شما عزیزان می‌توانید کلیه امور مربوط به باربری خود را در زمینه باربری ترانزیتی و باربری بین المللی به ما بسپارید.

باربری عراق

باربری عراق

باربری به کربلا

باربری به کربلا و ارسال بار به کربلا یکی از پرطرفدارترین مسیرهای حمل بار ترانزیتی و باربری بین المللی به عراق است. شرکت حمل و نقل ما حمل بار به کربلا را با قیمت ارزان و به صورت تخصصی برای شما فراهم می‌آورد.

با انواع کشنده‌های سنگین و فوق سنگین بار شما را از ایران به کربلا حمل می‌کنیم و در صحت و ایمنی صد درصدی به شما تحویل می‌دهیم. می‌توانید کلیه امور مربوط به باربری ترانزیتی خود در کربلا را به تیم متخصص و زبده ما بسپارید.

کربلا از شهرهای مذهبی عراق است که اشخاص بسیاری به این شهر سفر می‌کند و انواع بار را به ایران حمل می‌کنند. ارسال بار به کربلا و باربری به کربلا را به دو شیوه می‌توانید انجام دهید. خدمات باربری به کربلا را از تیم متخصص ما بخواهید شرکت حمل و نقل ما ارائه دهنده خدمات باربری ترانزیتی کربلا است و مشاوره‌ای تخصصی رایگان در این زمینه را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد.

تا تصمیم خوب و عالی برای باربری ترانزیت کالای خود بگیرید، توجه داشته باشید که تمامی امور باربری بین‌المللی ما در کشور عراق همراه با صدور بارنامه معتبر و بیمه نامه کامل انجام می‌شود که در صورت بروز مشکلی ضرر و زیان احتمالی جبران شود و شما متضرر خسارت دیگری نشوید.

باربری به عراق هستیم و خدمات عالی و ارزنده‌ای را در زمینه ارسال به ارسال بار به کربلا ارسال بار به عراق انجام می‌دهیم. همچنین تمامی مناطق دیگر شامل ارسال بار به اربیل نیز با قیمت ارزان و مناسب انجام می‌شود.

شرکت بین المللی ما سعی می‌کند که با دریافت کمترین کرایه‌ای شما را جزو مشتریان ثابت پایانه خود کند و تا سالیان سال با هم به صادرات و واردات بپردازیم. کار خود را به متخصص این امر یعنی شرکت حمل و نقل پاتوکی سپرده و در بهترین سطح این کار را از ما تحویل بگیرید.

باربری به کربلا

باربری به کربلا

باربری به نجف

باربری به نجف و ارسال بار به نجف به دو شکل فولتراک و گورپاژ صورت می‌پذیرد، که در شیوه زمینی حمل به صورت مستقیم و غیر مستقیم انجام می‌شود. شرکت بین المللی ما حمل بار به نجف همه روزه و به صورت ۷ روز هفته انجام می‌شود و در ایمن‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن باربری نجف و عراق انجام می‌گردد.

شرکت حمل و نقل ما متخصص ارسال بار به نجف و آماده خدمات باربری به شما تجار و صاحبان بار گرامی می‌باشد که به صورت همه روزه فعال بوده و بدون بیمه نامه کامل بار هیچگونه باری را از ایران به عراق حمل نکرده و نمی‌کنیم.

که با این کار بتوانیم ایمنی در باربری برای شما فراهم آورده شود چرا که با این کار می‌توانید امور باربری خود را با اطمینان خاطر به شرکت حمل و نقل مورد نظر سپرده و با آسودگی خیال بار خود را در مقصد تحویل بگیرید.

کارشناسان باربری ما و رانندگان ما به همه ی گمرک‌های ایران کاملاً آشنایی دارند و امور مربوط به ترخیص بار و مجوزات لازم و بازرسی‌ها را در گمرک‌های عراق به سرعت انجام می‌دهند، تا بدون هیچ معطلی بار شما به کشور عراق وارد شود جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در این زمینه و ارسال بار به نجف و باربری به عراق با کارشناسان باربری ما در تماس باشید.

.

مدیر ترابری :     00 25 183 0912

دفتر مرکزی:   34 59 29 55 – 021

دفتر مرکزی:   35 59 29 55 – 021

 

کلام پایانی

شرکت حمل و نقل ما در زمینه باربری بین المللی و باربری به عراق یکی از مشهورترین و نامی ترین شرکت های باربری ها می باشد. می توانید کلیه امور باربری و ارسال بار به عراق را به شرکت حمل و نقل ما بسپارید. لازم به ذکر است که باربری سنگین و فوق سنگین نیز به عراق صورت می پذیرد و باربری کمرشکن و باربری بوژی کش با بهترین قیمت را می توانید در تمامی مناطق عراق را از ما بخواهید.

توجه داشته باشید که امور باربری ترانزیتی عراق و باربری بین المللی عرق یک کار تخصصی بوده و باربری های نوپا و خورده باری اصلا نمی توانند این گونه بارها را باربری کنند و می بایست حتما باربری تجربه و تخصص لازم در زمینه باربری بین المللی و تزانزیتی را داشته باشد. به منظور آشنایی بیشتر با مراحل انجام باربری ترانزیتی و همچنین ارتباط با کارشناسان حمل و نقل ما می توانید با شماره تماس های ثبت شده در تماس باشید.

باربری به نجف

باربری به نجف

 

Pin It

25 دیدگاه در “باربری به عراق

    1. نویسنده
    1. نویسنده
      1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده

ارسال دیدگاه