شرکت حمل و نقل بین المللی ازبکستان

شرکت حمل و نقل بین المللی ازبکستان

شرکت حمل و نقل بین المللی ازبکستان شرکت حمل و نقل پازوکی یکی از معتبرترین شرکت حمل و

شرکت حمل و نقل بین المللی ازبکستان

شرکت حمل و نقل پازوکی یکی از معتبرترین شرکت حمل و نقل بین المللی ازبکستان است و همواره سعی نموده ایم که عالی ترین خدمات باربری بین المللی را در ازبکستان به شما ارائه نمایم. شرکت حمل و نقل ما سعی می کند که با توام توان و مهارت بیش از 50 ساله خود در زمینه امور باربری به ازبکستان انواع مختلف بار و کالاهای وارداتی و صادراتی تجار گرامی را به نحو احسنت و با برنامه ریزی درست و دقیق و براساس زمان بندی مشخص حمل نماید و در ایمن ترین سطح در مقصد بار را تحویل دهید.

در این راستا همواره از جدیدترین و مدرن ترین خودرو های سنگین از جمله انواع مختلف تریلر و کشنده های سنگین استفاده می کند. بار و کالای ارسالی شما هر چه باشد می توانید آن را به تیم حمل و نقل قدرتمند پازوکی بسپارید و با آسودگی خیال امور صادرات و واردات کالای خود را با ما تجربه نماید.

شایان ذکر است که شرکت حمل و نقل پازوکی در راستای ارائه خدمات باربری به صورت سریع و آنی نمایندگی های متعددی بنا نهاده است که از جمله این نمایندگی ها می شود به باربری پارسیان و شیرازی ترابری اشاره نمایم.

به علت سابقه بیش از نیم قرن پایانه حمل و نقل ما، شرکت ما تجربه باربری هر نوع باری را داشته و از این رو به صورت تخصصی و با مهارت بسیار انواع مختلف بار و محموله های گوناگون تجاری را می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر نقاط جهان ارسال نماید.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل بار به ازبکستان و شرایط و قیمت باربری بین المللی ازبکستان می توانید طی روزها و ساعت ها اداری جهت حمل و نقل هر نوع کالایی با هر حجم و ابعاد و تناژی با کارشناسان پایانه باربری ما در تماس باشید.

.

مدیر ترابری :     00 25 183 0912

دفتر مرکزی:   34 59 29 55 – 021

دفتر مرکزی:   35 59 29 55 – 021

.

شرکت حمل و نقل بین المللی ازبکستان

شرکت حمل و نقل بین المللی ازبکستان

.

حمل بار به ازبکستان

باربری و حمل بار به ازبکستان را به صورت تخصصی و با قیمت مناسب را از شرکت حمل و نقل بین المللی ازبکستان ما بخواهید، می توانید جهت مشاوره تخصصی و ارتباط با کارشناسان ما در تماس باشید و بعد از مشاوره تخصصی در این زمینه و همچنین استعلام قیمت باربری بین المللی با ما در ارتباط باشید.

کشور ازبکستان در آسیای میانه قرار داد و از همسایگان کشور ما است. کشور ازبکستان از سمت شمال و غرب با کشور قزاقستان و از جهت شرق نیز با کشورهای قزاقستان و همچنین تاجیکستان همسایه است. از قسمت جنوبی نیز به کشور های افغانستان و ترکمنستان می رسد.

کشور ازبکستان دارای منابع طبیعی بسیار زیادی از قبیل گاز نفت گوگرد و غیره می‌باشد و از بزرگترین تولید کننده‌های پنبه در دنیا است. ساله انواع مختلف کالا به این کشور وارد و یا صادر می‌گردد.

 

شرکت حمل و نقل پازوکی در راستای خدمات رسانی باربری در زمینه واردات و صادرات سابقه دیرینه‌ای دارد و عالی‌ترین خدمات باربری را به تجار ارائه می‌نماید و سعی می‌کند که با تمام تلاش خود بهترین خدمات باربری صادرات و واردات و باربری بین المللی در سراسر نقاط کشور فراهم آورد.

 

حمل بار به ازبکستان

حمل بار به ازبکستان

.

شرکت حمل بار به ازبکستان

یکی از معتبرترین شرکت‌های فعال در حیطه باربری بین‌المللی شرکت حمل و نقل پازوکی است. ما با فعالیت در ۴ مسیر جاده‌ای، ریلی و … خدمات گسترده‌ای را به تجار و مشتریان گرامی خود عرضه می‌نمایم. که فعالیت بسیار خوب و قابل قبولی را به مشتریان گرامی در سراسر نقاط دنیا ارائه نمایم.

 

حمل بار به ازبکستان شیوه‌های متعددی وجود دارد که با در نظر داشتن نوع و تناژ بار می‌شود یکی از انواع مختلف حمل بار را انتخاب نماییم. کارشناسان باربری پازوکی همواره مشاوره‌های لازم و تخصصی در این زمینه را در اختیار شما تجار گرامی قرار می‌دهد و تا پایان ارسال بار به مقصد شما را همراهی می‌کند و تجربه یک باربری ایمن سریع و توانمند را برای شما فراهم می‌آورد.

 

سعی کنید که در زمان انتخاب شرکت و پایانه حمل و نقل بین المللی ازبکستان وسواس بسیاری خرج دهید و یک شرکت ثبت شده معتبر با سابقه و توانمند را جهت امور باربری بین المللی خود به ازبکستان انتخاب نمایید.

چرا که در باربری بین المللی به دانش و ارتباطات بسیار احتیاج دارد که پایانه باربری ما با مهارت دانش و تخصص بسیار زیاد در زمینه این امور یک متخصص در این امر محسوب می‌شود و می‌تواند شما را در امور باربری بین المللی ازبکستان همراهی نمایم.

 

.
حمل بار به ازبکستان

حمل بار به ازبکستان

شرکت حمل و نقل بین المللی به ازبکستان

شرکت حمل و نقل پازوکی سعی می کند که همواره از بهترین رانندگان جهت حمل و نقل بین المللی به ازبکستان استفاده نماید و با دارا بودن انواع تریلر جدید و مدرن هر نوع باری که شما در اختیار داشته باشید را طبق زمانبندی مشخص به ازبکستان و کشور های آسیای میانه حمل کند.

توجه داشته باشید که خدمات باربری بین المللی شرکت حمل و نقل ما به کشور ازبکستان ختم نمی شود و باربری بین المللی در ترکمنستان، پاکستان، قزاقستان، قرقیزستان، افغانستان، تاجیکستان و … نیز فعالیت بسیار گسترده داریم.

شرکت حمل و نقل پازوکی با تمامی مناطق مرزی و گمرک های کشور ارتباط پیوسته دارد و به انجام کلیه امور باربری بین المللی آشنا هست و امور مربوط به باربری را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می هد.

اگر قصد تجارت و واردات و یا صادرات با کشور ازبکستان را دارید ولی در زمینه باربری به ازبکستان دچار مشکل شده اید و باربری بین المللی دغدغه شما شده است. می توانید باربری خود را به تیم متخصص و پایانه باربری ما بسپارید.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و ارتباط با مدیر شرکت حمل و نقل ما می توانید طی روزها و ساعت های اداری با کارشناسان واحد ترابری بین المللی ما در ارتباط باشید و بعد از مشاوره تخصصی در این زمینه امور باربری بین المللی خود را به ما بسپارید.

.

شرکت حمل و نقل بین المللی به ازبکستان

شرکت حمل و نقل بین المللی

.

مسیرهای حمل بار به ازبکستان

راه‌ها و مسیرهای متعددی به منظور حمل بار به ازبکستان و باربری به ازبکستان موجود است. بعد از بررسی‌های مورد نیاز و انتخاب مسیر زمینی مسیر دریایی، مسیر هوایی و مسیر ریلی انجام می شود.

 

مسیر زمینی: از طریق باربری گمرکی در سرخس و لطف آباد انجام می شود.

 

مسیر دریایی: از طریق بنادر شمالی و قزاقستان صورت می پذیرد.

 

مسیر هوایی: از طریق فرودگاه بین المللی تهران ازبکستان انجام می‌ گردد.

 

مسیر ریلی: از طریق گمرک سرخس، لطف‌آباد، اینچه برون و غیره انجام می‌شود.

 

شرکت حمل و نقل بین المللی ازبکستان

پایانه حمل و نقل بین المللی ازبکستان

.

کلام پایانی

صاحبان بار و تجار گرامی می توانید با نهایت اطمینان خاطر امور باربری بین المللی به ازبکستان را به شرکت حمل و نقل بین المللی ازبکستان بسپارید و بدون هیچ استرس و دل مشغولی باربری تناژ بالا خود را به تیم حمل و نقل بین المللی ما سپرده و در کشور مربوطه از ما تحویل بگیرید.

 

شرکت حمل و نقل پازوکی همواره به تمامی امور باربری صادرات و واردات مهارت لازم را داشته و با ارتباط با  گمرک های مورد نیاز در کوتاه ترین زمان ممکن مسیر باربری بین المللی را برای شما هموار می کند و براساس زمان بندی مشخص بار شما تجار گرامی را به سراسر نقاط آسیای میانه ارسال می نماید.

 

افتخار ما خدمات رسانی به شما تجار و صاحبان بار می باشد، باربری به ازبکستان به بهترین قیمت و ارزان ترین قیمت همراه با صدور بارنامه معتبر و بیمه نامه معتبر را با ما تجربه نماید و می توانید جهت مشاوره تخصصی در این زمینه در ساعت و روزهای اداری با کارشناسان امور باربری بین المللی ما در تماس باشید.

.

.

مدیر ترابری :     00 25 183 0912

دفتر مرکزی:   34 59 29 55 – 021

دفتر مرکزی:   35 59 29 55 – 021

.

23 دیدگاه در “شرکت حمل و نقل بین المللی ازبکستان

    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده
    1. نویسنده

ارسال دیدگاه