بهترین اتوبار

سپاس خداوندی را که جهان را به منظم ترین شکل ممکن آفرید باربری پازوکی   تحت پوشش بیمه

سپاس خداوندی را که جهان را به منظم ترین شکل ممکن آفرید

باربری پازوکی

 

تحت پوشش بیمه آسیا

 

قبول حمل کالا به تمام نقاط کشور

 

نیم قرن تجربه

باربری:

باربری جابه جایی هر نوع کالایی ازمکانی به مکان دیگر با انواع وسایل نقلیه(زمینی،هوایی،دریایی) باربری گفته می شود.

اتوبار:

واژه ای است برای حمل با وسایل زمینی که از نام آن هم مشخص است اتو مخفف کلمه اتومبیل که کنار هم قرار بدهیم می شود حمل و نقل بارهای زمینی توسط اتومبیل.

اکثر مردم این دو اصطلاح را گاها اشتباه می گیرند و از متفاوت بودن آن اطلاعی ندارند در این مقاله به فعالیت های اتو بار و باربری مختصر توضیحی داده شده است.

اتوبار ها تنها توسط اتومبیل های باری انجام می شود در صورتی که باربری به نوع جابه جایی توسط هر نوع وسیله نقلیه گفته می شود.

اتوبار های سطح تهران فعالیت عمده آن ها در جابه جایی اثاث منزل،اسباب کشی می باشد در صورتی که باربری قادر به انجام هر نوع کالایی(از شن و ماسه،بارهای ترافیکی تا مواد غذایی ) توسط هر ناوگانی می باشد.

شباهت های باربری با اتوبارها:

همانطور که این دوباهم تفاوت زیادی دارند شباهت هایی هم با هم دارند اینکه هر دو در زمینه حمل و نقل فعالیت دارند و شباهت های دیگر فعالیت این ها این است که هر دو در سطح شهری یا بین شهری و یا بین المللی فعالیت می کنند.

و در پایان مطالب از شما خوانندگان گرامی دعوت می کنیم چنانچه در هریک از زمینه بسته بندی و اثا کشیو ماوره و استعلام قیمت ها نیاز به راهنمایی داشتید با همکاران ما در باربری پازوکی تماس بگیرید.

سرعت،دقت،اطمینان شعار باربری پازوکی

2500 183 0912

11 06 566 0919

34 59 29 55 – 021

35 59 29 55 – 021

 

Pin It

ارسال دیدگاه