باربری بین المللی تهران

باربری بین المللی تهران

باربری بین المللی تهران شرکت حمل و نقل بین المللی پازوکی در زمینه باربری بین المللی تهران فعالیت

باربری بین المللی تهران

شرکت حمل و نقل بین المللی پازوکی در زمینه باربری بین المللی تهران فعالیت بسیار گسترده داشته و شما می توانید بهترین قیمت باربری بین المللی در تهران و سایر مناطق کشور از جمله شیراز، قم، اصفهان، تبریز، مشهد، زاهدان، سمنان، کرج، رشت و … را از شرکت حمل و نقل زمینی و جاده ای ما بخواهید و عالی ترین سطح خدمات رسانی باربری را با شرکت حمل و نقل ما تجربه نماید.

باربری بین المللی و باربری ترانزیتی به کشورهای دیگر احتیاج به مهارت و تخصص ویژه خود دارد تا بتوان این گونه بارها را از جای جای ایران بارگیری کرده و در کشور مربوطه تحویل داد. یکی از موارد بسیار مهم در این زمینه است که حتما آن پایانه باربری و شرکت حمل و نقل باید به انواع خودرو باربری سنگین و فوق سنگین از جنله انواع تریلر، انواع کامیون، کمرشکن، بوژی و … مجهز باشد و باید حتما یک پایانه باربری مجهز و مدرن باشد تا بتواند انواع بار ما را به مقصد مربوطه حمل کنید.

از این رو پایانه باربری و شرکت حمل و نقل ما به انواع تریلر و … مجهز بوده و بهترین باربری بین المللی تهران هستیم. چرا که براساس زمانبندی درست و دقیق و همچنین انجام درست کارهای گمرگی بار را براساس زمان بندی مشخص بارگیری و تحویل می دهیم.

دفتر مرکزی پایانه باربری پازوکی در پایانه باربری استان تهران یعنی نسیم شهر واقع شده است و شما عزیزان می توانید همه روزه جهت رزرو باربری خود و همچنین مشاوره لازم در این خصوص با شرکت حمل و نقل بین المللی ما تماس حاصل فرمایید و از خدمات عالی و ارزشمند ما بهره مند شوید.

.

باربری بین المللی تهران

 

باربری بین المللی در تهران

اگر در استان تهران به دنبال یک پایانه باربری بین المللی در تهران هستید می توانید با اندکی جستجو و تحقیق پایانه باربری ما را در راستای خدمات رسانی باربری خود به کشور هایی نظیر ارمنستان، ازبکستان، روسیه، تاجیکستان، عراق، ترکیه، پاکستان، قرقیزستان، قزاقستان، جمهوری آذربایجان و … انتخاب کنید.

شرکت و پایانه باربری ما یکی از بزرگترین و مجهزترین پایانه های باربری در کشور است و قادر است انواع بار را از این منطقه به سراسر نقاط جهان حمل کنید. عمده فعالیت باربری ما محدود به کشور های همسایه و آسیای میانه از قبیل کشورهای ارمنستان، ازبکستان، روسیه، تاجیکستان، عراق، ترکیه، پاکستان، قرقیزستان، قزاقستان، جمهوری آذربایجان و … است. اگر قصد انجام باربری بین المللی به این کشور ها را دارید می توانید با پایانه باربری ما تماس بگیرید و بهترین پایانه باربری کشور را برای خود انتخاب کنید.

ارسال بار و حمل بار و باربری بین المللی تهران و سایر شهر های ایران از جمله کرج، قم، رشت، ساری، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، ارومیه، زاهدان، بندرعباس و … را از ما بخواهید. شرکت حمل و نقل بین المللی زمینی و جاده ای ما قادر به حمل باربری تناژ بالا و باربری سنگین و فوق سنگین است.

باربری شیرازی و باربری پارسیان جزو نمایندگان باربری ما هستند و در آینده نزدیگ به تعداد نمایندگان ما نیز افزوده خواهد شد و شما می توانید جهت بررسی بیشتر در این زمینه وارد وب سایت این نمایندگان شوید و با حیطه فعالیت آنها بیشتر آشنا شوید. پایانه باربری ما آماده عقد قرارداد به کلیه تجار و صنعتگران عزیز در سراسر نقاط کشور است و هیچ محدودیتی در زمینه باربری نداشته و نداریم.

.

باربری بین المللی تهران

باربری بین المللی تهران

.

شماره باربری بین المللی زمینی

شماره تلفن و شماره تماس باربری و شرکت حمل و نقل بین المللی زمینی و جاده ای ما به شرح زیر است و شما عزیزان می توانید در روزها و ساعت های اداری جهت باربری به ارمنستان، ازبکستان، روسیه، تاجیکستان، عراق، ترکیه، پاکستان، قرقیزستان، قزاقستان، جمهوری آذربایجان و … با ما در تماس باشید.

کارشناسان پایانه باربری پازوکی همه روزه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند و در این راستا آمادگی صد در صدی داشته و کارشناسان باربری ما جزو ماهرترین و باتجربه ترین کارشناسان باربری هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص باربری بین المللی در تهران و در سایر نقاط کشور از جمله شیراز، قم، اصفهان، تبریز، مشهد، زاهدان، سمنان، کرج، رشت و … می توانید طی روزها و ساعت اداری با شماره تماس های درج شده در تماس باشید و از خدمات باربری ترانزیتی و بین المللی ما نهایت بهره را ببرید.

.

2500 183 0912

11 06 566 0919

34 59 29 55 – 021

35 59 29 55 – 021

 

باربری بین المللی تهران

 

باربری بین المللی

باربری بین المللی برای تجار و صنعتگران عزیز که در زمینه صادرات و واردات فعالیت می کنند بسیار رایج است و می توان اینگونه بیان نمود که باربری بین المللی یکی از احتیاجات هر کشوری است و قلب تپنده تجارت و صنعت هر کشوری باربری است. باربری پازوکی در زمینه خدمات رسانی باربری بین المللی در تهراند و در سایر شهرستان های کشور از جمله شیراز، قم، اصفهان، تبریز، مشهد، زاهدان، سمنان، کرج، رشت و … فعالیت می کند و هیچ محدودیتی در زمینه ارائه خدمات باربری از جانب ما وجود ندارد.

شرکت حمل و نقل بین المللی پازوکی با بیش از نیم قرن تجربه و مهارت در این زمینه متخصص باربری ترانزیتی و جاده ای است و باربری خرده بار به سایر شهرستان های دیگر انجام نمی دهیم و تخصص و مهارت اصلی ما باربری تناژ بالا و باربری سنگین و فوق سنگین است.

می توانید بار خود را با نهایت اطمینان خاطر به تیم متخصص و زبده ما بسپارید و در کمال آسایش باربری شما را همراه با بیمه نامه کامل بار و صدور برنامه معتبر به تمامی مناطق کشور حمل می کنیم. باربری توانمند پازوکی یکی از بهترین پایانه باربری در کشور است که همه روزه انواع مختلف بار را از طریق تریلی، کامیون و … به سراسر نقاط آسیا حمل می کنیم.

باربری بین المللی تهران ما فعالیت بسیار گسترده ای در این زمینه در کشور های آسیای میانه و کشور های همسایه دارد و شما با اندکی جستجو می توانید به پایانه معتبر و نامی ما اعتماد نماید و آسایش در باربری را با ما تجربه کنید.

.

باربری بین المللی تهران

باربری بین المللی تهران

.

قیمت باربری بین المللی

در زمینه قیمت باربری بین المللی در تهران و در سایر شهرستان های کشور نظیر شیراز، قم، اصفهان، تبریز، مشهد، زاهدان، سمنان، کرج، رشت، بندرعباس، اهواز، شهرکرد و … باید بیان کنیم به هیچ عنوان نمی شود قیمت مشخص و دقیقی در این وب سایت درج نمود.

دلیل عدم درج قیمت باربری بین المللی تهران این است که فاکتور های بسیار در زمینه قیمت باربری بین المللی و ترانزیتی دخیل است و نمی شود در این رابطه قیمت مشخصی را درج نمود. باربری بین المللی و قیمت آن به عواملی وابسته است که آنها به شرح زیر است:

  1. فاصله مبدا تا شهر مقصد: هر چه فاصله شهر مبدا و شهر مقصد بیشتر باشد، قطعا نرح کرایه و قیمت باربری آنها بیشتر خواهد شد. که این امر در هر باربری متفاوت است و نمی شود قیمت پایه ای در سایت درج نمود.
  2. نوع بیمه نامه بار: بسته به ارزش بار نوع بیمه نامه نیز متفاوت است و از این رو این عامل نیز در قیمت و نرخ کرایه باربری تاثیر گذار است.
  3. میزان تناژ بار: هر چه تناژ بار بیشتر باشد قطعا به خودرو باربری بیشتر احتیاج است، این عامل یکی از عوامل دخیل بر نرخ کرایه باربری بین المللی تهران و سایر شهرستان ها می باشد.
  4. عوامل بسیار دیگری نیز در نرخ کرایه و قیمت باربری بین المللی دخیل است که در آینده و در مقاله ای دیگری به طور مفصل به آنها خواهیم پرداخت.

.

باربری بین المللی تهران

باربری بین المللی تهران

.

چرا باربری پازوکی را انتخاب کنید ؟

1- بیمه نامه کامل بار

2- صدور بارنامه معتبر دولتی

3- نرخ کرایه منصفانه و طبق نرخ اتحادیه باربری های کشوری

4- اعمال تخفیفات بسیار خوب برای مشتریان دائمی پایانه ما

5- مجهز بودن به انواع تریلی و کامیون های جدید و مدرن

6- مجهز بودن به انواع کشنده سنگین از قبیل : بوژی و کمرشکن و …

7- مشاوره تخصصی در زمینه انتخاب بهترین خوردو باربری برای شما

8- پشتبانی همه روزه

9- باربری سریع و ایمن

10- متخصص حمل بار به سراسر کشور

11- متخصص باربری سنگین و فوق سنگین و باربری های بین المللی به کشورهای همسایه

12- دارای رانندگان مجرب و کاربلد در امور باربری

13- انجام امور باربری براساس زمانبندی مقرر و بر طبق برنامه ریزی مشخص

14- دارای نمایندگان متعدد در سراسر کشور

15- باربری ثبت شده و معتبر

.

کلام پایانی

در زمینه انتخاب پایانه باربری بین المللی تهران بسیار دقت و توجه داشته باشید که باربری معتبر و باسابقه را برای باربری ترانزیتی و بین المللی انتخاب کنید و از انتخاب باربری های نامعتبر جدا خوداری نماید. قیمت باربری را نمی توانید در این وب سایت درج نمود چرا که قیمت پایه ای و ثابتی ندارد و نمی شود که نرخ مشخصی را در این وب سایت درج نمود. بهترین شیوه جهت بدست آوردن قیمت ثابت و نرخ مشخص تماس با کارشناسان باربری ماست.

.

بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی ایران

بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی ایران

 

ارسال دیدگاه