بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی ایران

بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی ایران

بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی ایران باربری پازوکی یکی از بزرگترین شرکت حمل و نقل بین

بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی ایران

باربری پازوکی یکی از بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی ایران است که فعالیت گسترده ای در زمینه باربری زمینی بین المللی دارد و در کشورهایی نظیر ارمنستان، ازبکستان، روسیه، تاجیکستان، عراق، ترکیه، پاکستان، قرقیزستان، قزاقستان، جمهوری آذربایجان و … فعالیت باربری ترانزیتی و جاده ای دارد.

پایانه باربری پازوکی باربری خرده بار بین المللی به هیچ عنوان انجام نمی دهد و تخصص و مهارت اصلی پایانه باربری ما حمل و نقل زمینی و جاده ای و ترانزیتی کالا از ایران به سایر کشورها می باشد. بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی ایران را برای باربری بین المللی خود انتخاب کنید و با انتخاب درست شما تجار و صنعتگران عزیز آسایش و ایمنی در باربری را برای خود به ارمغان بیاورید.

شرکت حمل و نقل بین المللی پازوکی با بیش از 50 سال سابقه در زمینه حمل و نقل انواع بار متخصص و مهارت کافی و لازم را دارد و می توانید بدون داشتن هیچ دغدغه ای باربری بین المللی ترانزیتی خود را با بهترین قیمت به متخصص باربری ما بسپارید و تیم ما با مهارت بسیار بالا و براساس زمانبندی مقرر بار شما را به تمامی مناطق حمل می کند.

به دلیل مجهز بودن پایانه باربری ما به انواع و اقسام خودرو باربری ما می توانیم همواره هر نوع باربری اعم از باربری تناژ بالا و سنگین و فوق سنگین را به تمامی مناطق حمل کنیم. پایانه باربری ما به انواع کامیون، کمپرسی، تریلی، کمرشکن و بوژی و … مجهز است. تیم متخصص باربری بین المللی ما متخصص حمل باربری تناژ بالا و باربری سنگین و فوق سنگین است.

با انتخاب پایانه باربری ما می توانید بدون داشتن دغدغه و استرس بار خود را با اطمینان خاطر به تیم متخصص و زبده ما بسپارید و کالای تجاری خود را در نهایت ایمنی و سلامت بار در کشور مقصد از ما تحویل بگیرید. در شرکت حمل و نقل بین المللی ما تمامی بارها همراه با بیمه نامه و بارنامه معتبر دولتی حمل می گردد، تا رد صورت بروز حوادثی کلیه خسارت ها نیز جبران شود. ایمنی در باربری ملاک اول پایانه باربری ماست.

بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی ایران

.

شماره بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی ایران

شماره بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی ایران از قرار زیر است که می توانید طی روزها و ساعت های اداری با شماره تماس درج شده در بخش زیر در ارتباط باشید. شماره نخست شماره مدیر پایانه باربری ما جناب آقای تیمور شیرازی تبار است و شماره دوم مربوط به کارشناس باربری ما و در شماره ثابت مربوط به دفتر مرکزی ما در پایانه کالای استان تهران است.

به دلیل گستردگی فعالیت باربری ما در کشور و کشورهای دیگر، پایانه باربری ما دارای نمایندگان باربری دیگر از جمله باربری شیرازی و باربری پارسیان است. در آینده نزدیک تعداد نمایندگان باربری ما بیشتر خواهد شد و شما می توانید به صورت همه روزه باربری بین المللی و ترانزیتی خود را به تیم متخصص و زبده ما بسپارید.

دفتر مرکزی پایانه باربری ما در استان تهران و شهرستان نسیم شهر، پایانه کالای استان تهران است. ولی هیچ گونه محدودیتی در زمینه باربری ترانزیتی و بین المللی از جانب ما وجود نداشته و ندارد و می توانید جهت انجام باربری های خود به صورت زمینی و جاده با کارشناسان باربری ما در تماس باشید.

.

2500 183 0912

11 06 566 0919

34 59 29 55 – 021

35 59 29 55 – 021

.

 

بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی ایران

شرکت حمل و نقل بین المللی زمینی

شرکت حمل و نقل پازوکی یک شرکت حمل و نقل بین المللی زمینی و جاده ای است. می توانید انواع بار تناژ بالا و باربری زمینی و جاده ای را به متخصص این امور بسپارید و تجربه ای خاطره انگیر در زمینه باربری بین المللی را برای خود رقم بزنید. شرکت حمل و نقل بین المللی زمینی ما بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی ایران است.

اگر شما تجار و صنعتگران قصد باربری به سایر کشور ها نظیر ارمنستان، ازبکستان، روسیه، تاجیکستان، عراق، ترکیه، پاکستان، قرقیزستان، قزاقستان، جمهوری آذربایجان و … را دارید می توانید امور باربری خود را به تیم ما بسپارید.

شرکت حمل و نقل بین المللی زمینی و جاده ای پازوکی یکی از مجهزترین و مدرن ترین پایانه های باربری در کشور است که قادر به باربری انواع بار  اعم از سبک، نیمه سبک، سنگین و فوق سنگین می باشد. صفر تا صد امور باربری های خود را به تیم متخصص ما سپرده و در بهترین سطح بار خود را از ما تحویل بگیرید.

یکی از نکات بسیار مهم در امور باربری بین المللی انتخاب درست شرکت حمل و نقل بین المللی است. اگر باربری کم تجربه و بی سابقه را انتخاب کنید ممکن است باربری شما به مشکل بر بخورد و امور باربری شما با مشکل روبه رو شود. باربری پازوکی یکی از معتبرترین و باسابقه ترین شرکت حمل و نقل بین المللی زمینی و جاده ای  در کشور است که همه روزه انواع مختلف بار را باربری می کند.

یکی از موارد بسیار مهم در زمینه باربری برنامه ریزی درست باربری بین المللی است. می توانید همه روزه با شرکت باربری ما تماس بگیرید و ما با برنامه ریزی دقیق و درست و براساس زمانبندی درست و اصول بار شما عزیزان را به سراسر نقاط حمل می کنیم.

.

شرکت حمل و نقل بین المللی زمینی

شرکت حمل و نقل بین المللی زمینی

.

چرا باربری پازوکی را انتخاب کنید ؟

1- بیمه نامه کامل بار

2- صدور بارنامه معتبر دولتی

3- نرخ کرایه منصفانه و طبق نرخ اتحادیه باربری های کشوری

4- اعمال تخفیفات بسیار خوب برای مشتریان دائمی پایانه ما

5- مجهز بودن به انواع تریلی و کامیون های جدید و مدرن

6- مجهز بودن به انواع کشنده سنگین از قبیل : بوژی و کمرشکن و …

7- مشاوره تخصصی در زمینه انتخاب بهترین خوردو باربری برای شما

8- پشتبانی همه روزه

9- باربری سریع و ایمن

10- متخصص حمل بار به سراسر کشور و کشورهای دیگر

11- متخصص باربری سنگین و فوق سنگین و باربری های بین المللی به کشورهای همسایه

12- دارای رانندگان مجرب و کاربلد در امور باربری

13- انجام امور باربری براساس زمانبندی مقرر و بر طبق برنامه ریزی مشخص

14- دارای نمایندگان متعدد در سراسر کشور

15- باربری ثبت شده و معتبر

.

کلام پایانی

در انتخاب بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی ایران و همچنین شرکت حمل و نقل بین المللی زمینی و جاده ای بسیار دقت داشته باشید. توجه کنید که شرکت معتبر و باسابقه در این زمینه را برای خود انتخبا کنید و با انتخاب درست و دقیق می توانید ایمنی و سلامت بار خود را تضمین کنید.

باربری پازوکی با بیش از نیم قرن تجربه و سابقه قادر به باربری انواع بار می باشد و همه روزه می توانیم انواع مختلف بار را به تمامی مناطق کشور و کشورهای همسایه حمل کنیم و هیچ گونه محدودیتی از جانب پایانه باربری ما در زمینه امور باربری بین المللی و زمینی وجود نداشته و ندارد. بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی ایران و همچنین شرکت حمل و نقل بین المللی زمینی و جاده ای یعنی باربری پازوکی را برای خود انتخاب کنید و در امور صادرات و واردات بی رقیب باشید.

.

بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی ایران

بزرگترین شرکت حمل و نقل بین المللی ایران

ارسال دیدگاه