عبور کامیون از سیل

سپاس خداوندی را که جهان را به منظم ترین شکل ممکن آفرید باربری پازوکی   تحت پوشش بیمه

سپاس خداوندی را که جهان را به منظم ترین شکل ممکن آفرید

باربری پازوکی

 

تحت پوشش بیمه آسیا

 

قبول حمل کالا به تمام نقاط کشور

 

نیم قرن تجربه

.

2500 183 0912

11 06 566 0919

34 59 29 55 – 021

35 59 29 55 – 021

.

باربری تهران و کرج

باربری پازوکی در این مقاله سعی بر آن داشته که توضیحاتی در مورد سیل زدگی و عبور از سیل با کامیون را خدمت رانندگان عزیز شرح دهد.

نکات ایمنی هنگام عبور از سیل با کامیون لازمه یکسری اطلاعات کافی بوده و باید از نزدیکی به سیل دوری کنیم این اولین و اصلی ترین مورد می باشد و با این حال گاهی هم مجبور به این می شوید که از سیل عبور کرده.

و برای این کار وقتی به محل سیل زده یا آب گرفته نزدیک می شوید عمق آب را با خودروهای جلویی تخمین بزنید و در نظر داشته باشید که آب هیچ گاه از لبه های ماشین بالا نزند زیرا آب وارد ترمز ها می شود.

باربری در تهران و کرج

باربری ارزان و سریع

توقف نکنید وقتی که وارد آب شدید با یک سرعت آرام و ثابت به مسیر خود ادامه بدهید و از شتاب گیری و ترمز گرفتن ناگهانی به شدت دوری کنید و همیشه در نظر داشته باشید که هنگام حرکت با دنده پایین حرکت کنید به جای استفاده از دنده یک از دنده سه استفاده نکنید چه ممکن است باعث از کار افتادن موتور بشود. واگر در بین آب گیر کردید و خاموش کردید سعی نکنید که بخواهید دوباره استارت بزنید زیرا استارت زدن داخل آب فشار بسیار زیادی روی میله های متصل به موتور می گزارد و باعث شکستن و از بین رفتن آن می شود و همچنین اگر آب وارد  اگزوز یا موتور بشود باعث خرابی آن می شود که هزینه های هنگفتی به همراه دارد و اگر آب وارد موتور شد بلافاصله سریع موتور را خاموش کرده تا از آسیب و خرابی جلوگیری کنید

وقتی ازآب عبور کردید بهتر است چندین بار پای روی پدال ترمز گزاشته و فشار بدهید و آبی که در بین تومز چرخ های خودروتان گیر کرده و را خارج کنید.

وقتی که در این موقعیت قرار گرفتید و در بین سیل کامیون خود گیر کرد ابتدا و اصلی ترین هرچیز آرامش خودتان راحفظ کنید و عاقلانه تصمیم بگیرید و بعد چراغ های جلوکامیون را روشن کنید که راحت تر نیروهای امداد قادر به پیدا کردن شما باشند و بعد کمربند ایمنی و قفل درها را باز کنید.

کاپشن،شلوار گرمکن،کلاه،بادگیر هر لباس دیگه ای که دارید در بیاورید وضعیت راحت تری به خودتان بگیرید و بعد پنجره کامیون را پایین بدهید و از طریق پنجره بروید بالای کامیون خود و با نیروهای محترم امداد تماس بفرمایید.

هیچ گاه در این موقعیت ها عصبی نشوید زیرا عصبانیت باعث می شود که تصمیم مناسبی نگیریدو سعی نکنید که مال و ثروت خودتان را بخواهید نجات بدهید هدف اصلی نجات جان خود می باشد.

باربری پازوکی سفر بی خطری را برای شما عزیزان آرزومند است.

باربری در تهران و کرج

باربری ایمن و سریع

با ما آسوده خاطر باشید.

 

.

2500 183 0912

11 06 566 0919

34 59 29 55 – 021

35 59 29 55 – 021

 

آدرس:جاده ساوه،نسیم شهر،پایانه کالای تهران،موسسه حمل و نقل پازوکی

ارسال دیدگاه