پیشگیری از قیچی شدن تریلی

سپاس خداوندی راکه جهان را به منظم ترین شکل ممکن آفرید باربری پازوکی   تحت پوشش بیمه آسیا

سپاس خداوندی راکه جهان را به منظم ترین شکل ممکن آفرید

باربری پازوکی

 

تحت پوشش بیمه آسیا

 

قبول حمل کالا به تمام نقاط کشور

 

نیم قرن تجربه

.

2500 183 0912

11 06 566 0919

34 59 29 55 – 021

35 59 29 55 – 021

.

 

باربری پازوکی پوشش دهنده مناطق کل تهران و کرج با نیم قرن تجربه در امور حمل کالا به تمامی نقاط کشور، تلاش این شرکت مبنی بر یک جابجایی صحیح و سالم داشته و در این باره مطالبی را خدمت شما بینندگان ارائه داده تا جلوگیری از حوادث و خطرات احتمالی بشود.

قیچی شدن تریلی یکی از بزرگترین و خطرناک ترین حوادثی است که رانندگان عزیز با آن مواجه می باشند.

قیچی کردن زمانی اتفاق می افتد که کشنده که تریلی را می کشد لیز میخورد و تریلی از عقب چرخیده و به کشنده خودش اصابت می کندو در پی تصادف هایی هم به همراه خواهد داشت.

در این مقاله هدف باربری پازوکی چگونگی و پیشگیری کردن از بروز قیچی شدن می باشد.

این پدیده در زمانی که جاده لغزنده می باشد خودرو کشنده لیز می خورد و رانندگان باید سریع راه حل مناسبی برای این واقعه مد نظر گرفته و ازبروز حادثه جلوگیری کنند و ادامه حرکت خود بپردازند.

بارهای سبک

تریلی هایی که بار سنگینی را حمل می کنند احمتال قیچی شدن آن خیلی کم است و اکثرا وقتی این اتفاق رخ می دهد که تریلی خالی باشد و یا بار به تمام نقاط پخش نشده باشد.

همیشه سعی کنید ترمزگیری را در مسافت طولانی انجام بدهید و آرام آرام از سرعت خود کم کنیدو این کار به شما کمک می کند فاصله خود را با خودرو روبرویی حفظ کنید و راحت کنترل کنید مخصوصا وقتی که در جاده لغزنده هستید که در مقاله بالا توضیحاتی در این باره داده شده.

هیچ وقت هنگام عبور از پیچ ها ترمز نگیریدو قبل از رسیدن به پیچ سرعت خود راکم کنید و هنگام عبور پدال را رها کرده و به آرامی از پیچ عبور کرده.

هنگامی که در سرپایینی قرار گرفته اید و بر فرض مثال یا به سمت چپ یا راست می خواهید بروید این توقع را نداشته باشید که تریلی از شما تبعیت بکند بلکه تریلی تحت تاثیر وزن خود و نیروی نیروی جاذبه زمین قرار می گیرد و باید برای جلوگیری از این مشکل قبل از پیچ توقف کامل کنید و بعد از اینکه خوب اطمینان حاصل کردید و کنترل وزن و خودرو داشتید به راحتی عبور کرده و ادامه مسیر را طی می کنید.

در هنگام رانندگی هیچ وقت به طور همزمان ترمز و فرمان نپیچید و حتما از این کار دوری کنید و ابتدا ترمز گرفته وقتی سرعتتان به نظر دلخواه رسید پدال ترمز و رها کنید و بعد بپیچید به همین راحتی کنترل خودرو را از دست نداده از وقوع حادثه پیشگیری کردید.

هم کشنده و تریلر را به صورت مرتب معاینه فنی کرده و تحت اختیار کارشناسان قرار بدهید و مورد بازدید قرار بگیرد از جمله لنت های ترمز، تایر های صاف وکهنه ولوازمات خراب را تعویض کرده با خیالی آسوده در جاده رانندگی کنید.

همانطور که در مقاله بالا گفته شده همیشه مراقب یخ های سیاه باشید که فریب دهنده هستند و رانندگان به تصور اینکه بر روی آسفالت حرکت می کنند سرعت خود را افزایش داده و در نتیجه خودرو لیز خورده و باعث حوادث می شود و همینطور برگ های خیس پائیزی هم می تواند حادثه ساز باشد.

مدیریت باربری پازوکی ضمن سلام و خداقوت به تمامی رانندگان عزیز و زحمت کش آرزوی سلامتی و امنیت دارد برای تمامی شما عزیزان باشد که همه شما عزیزان سفری بی خطر را به همراه داشته باشید?

باربری تهران و کرج

باربری ارزان و سریع

حمل بار ترافیکی

حمل بار سنگین و فوق سنگین

با ماآسوده خاطر باشید.

 

.

2500 183 0912

11 06 566 0919

34 59 29 55 – 021

35 59 29 55 – 021

 

آدرس:جاده ساوه،نسیم شهر،پایانه کالای تهران،موسسه حمل و نقل پازوکی

Pin It

ارسال دیدگاه